logotype


Η Χρήση των QR Codes στα Social Networks σαν έντυπα Hyperlinks

QR Codes στα Social Networks σαν έντυπα HyperlinksΗ ψηφιακή σύνδεση των καταναλωτών από το περιεχόμενο που είναι τυπωμένο στο χαρτί με το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τα QR Codes, είναι μια πολύ δυνατή πρωτοποριακή ιδέα, εφαρμόζοντας ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής.

Τα QR Codes είναι τόσο εύκολα και ευέλικτα στη χρήση, ώστε είναι άμεση η αναγνώριση της αξίας τους και της χρησιμότητας τους σε ιδιώτες και εταιρείες. Αυτή η τεχνολογία πλέον πρόκειται να παίξει όλο και περισσότερο θετικό ρόλο στις μελλοντικές στρατηγικές της κινητής τηλεφωνίας για τις πωλήσεις προϊόντων, την πρόσβαση σε πληροφορίες και προγράμματα προώθησης.

Οι κώδικες QR μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό εργαλείο για την δημιουργία συνδέσμων αλλά και για την διεύρυνση της κοινωνικής μας δικτύωσης. Ίσως στο μέλλον και εφόσον θα μπορούν να τα διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης να βοηθούν στο off page SEO όταν θα έχουν αποθηκευμένα συνδέσμους προς μια ιστοσελίδα μας.

Μπορούμε σε ένα QR Code να αποθηκεύσουμε συνδέσμους που να οδηγούν στη προσωπική μας σελίδα στο Facebook, το Foursquare ή το Twitter. Έτσι διευκολύνουμε τους επισκέπτες και φίλους μας να συνδεθούν με το κινητό smartphone ταχύτερα και ευκολότερα αποφεύγοντας λάθη στην πληκτρολόγηση.

Ένα QR Code που περιέχει σύνδεσμο για το Facebook Places μπορεί να παρέχει επίσης σημαντικά στατιστικά στοιχεία χρήσης οπότε μπορείτε να δείτε πόσο αποτελεσματικός είναι ο κώδικας.  

Η δημιουργία ενός QR Code με μια εφαρμογή γεννήτριας εικόνων QR σε συνδυασμό με την χρήση του goo.gl shortener της Google για την συντόμευση μιας διεύθυνσης URL, δίνει την δυνατότητα αποθήκευσης αυτού του συνδέσμου στη συγκεκριμένη εικόνα QR .

Αυτό έχει καταπληκτικά αποτελέσματα και εφαρμογές στο internet marketing διότι αυτό το QR Code μέσω των στατιστικών του goo.gl shortener θα εμφανίσει των αριθμό των κλίκ που έγιναν για αυτό το λίνκ μέσα από τη σάρωση της εικόνας QR που έχει ενσωματώσει αυτό τον σύνδεσμο.

Αυτό μπορεί να επιτρέψει στις εταιρείες να παρακολουθούν τα στατιστικά (analytics) για τις συγκεκριμένες σαρώσεις συμπεριλαμβανομένων των πρόσθετων πληροφοριών που παρέχει το goo.gl όπως την ώρα, την ημερομηνία, τον τόπο, το πρόγραμμα περιήγησης και την πλατφόρμα.



2018  Ψηφιακή Τεχνολογία • Internet Marketing • QR Code Generator